Sprzedaż biletów

Polecamy zakup biletów z wyprzedzeniem online. Pozwoli to na uniknięcie kolejek przy kasach. Co więcej, możesz skorzystać z korzyści płynących z przedsprzedaży i nie musisz już stać w kolejce w kasach parku.

Ważność biletów:

Wszystkie nowe bilety wyraźnie określają termin ważności. Jeśli posiadasz bilety, które nie określają takiego terminu, możesz wysłać e-mail na
Customerservice.kownaty@majaland.pl

Customerservice.warsaw@majaland.pl

Customerservice.gdansk@majaland.pl


z czytelnym zdjęciem lub skanem załączonym do biletu.

Nie musisz drukować biletów zakupionych online:

Możesz wydrukować swoje bilety kupione online, ale nie jest to konieczne. Możemy je zeskanować za pomocą skanera przy wejściu do naszych parków.

Wynajęcie parku:

Prosimy pamiętać, że czasami nasz park może być w całości wynajęty przez innych klientów. Dostęp do parku dla osób z ważnymi biletami w te dni będzie zależny od decyzji podmiotu, który wynajmie Majaland. Prosimy przed planowaną wizytą sprawdzić na naszej stronie czy park będzie otwarty dla wszystkich, ponieważ w parku odbywają się również imprezy firmowe na dużą skalę. Park jest wtedy wynajmowany wyłącznie i w całości przez stronę zewnętrzną. W związku z tym park i pokazy nie są dostępne dla posiadaczy całorocznych kart i gości posiadających bilety zakupione online. Kasy są również zamykane w dni. Dostęp do parku mogą uzyskać tylko osoby posiadające bilety, otrzymane z imprezy zewnętrznej.